Přiletěli jsme do Bishkeku a dále pokračovali maršrutkou na
jih Kyrgyzstánu k pevnosti Tash Rabat. Zde jsme strávili několik dní v horách a u jezera
Chotyr Köl. Následně jsme vstoupili do Číny přes Torugart Pass.
       Z Kašgaru cesta pokračovala busem do Kargiliku a pak spacím busem směrem do Ali.
Já a Honza jsme vystoupili trochu dříve - ve vesničce Mazar - protože jsme si chtěli udělat
trek ke K2. To nám bohužel zdejší armáda zatrhla, tak nezbylo než pokračovat směrem na Ali.
A protože autobus jezdí jednou za týden, jeli jsme do Ali stopem. V Ali jsme po vyřízení nezbytných permitů
opět stopem pokračovali dále do Tibetu, k jezeru Manasarovar a posvatné hoře Kailash.
Odtud dále do Shigatze opět stopikem. Ze Shigatze do Lhasy už jezdil autobus.
      V Lhase se nám podařilo sehnat levnější "jeep", který jel do Deqenu (provincie Yunnan).
Z Deqenu pokračujeme autobusy do Zondiang, Tiger Leaping Gorge, Lijiang a Kunming. V Kunmingu jsme
nesehnali žádný vlak, který by jel do Pekingu (všechno vyprodáno), tak nám nezbylo než jet spacím
autobusem do Chongquingu. Z Chongquingu jsme se plavili pár dní po věhlasné přehradě Tři Soutěsky a na konci,
z Yichangu pak už cesta pokračovala hladce vlakem do Pekingu. Z Pekingu jedeme dále výhradně už jen vlakem
- Transmandžuskou magistrálou, která se ve městě Čita (Rusko) napojí na Transsibiřskou.
Strávíme ještě asi týden u Bajkalu a pak už Transsiberií do Moskvy, Užgorodu, Košic a hurá domů do Prahy.
       Významnější místa našich zastávek jsou označena v mapě modrými fleky.
       Na následující mapce je přehled čínských provincií.
My jsme navštívili provincie Xinjiang, Tibet, Yunnan, Chongquing a Peking.